top of page

העזתי להגשים חלום גדול ברגע הזוי במיוחד... ואולי זו הסיבה שהם קרו יחדיו

אם הייתם יכולים ללכת בדרכם לאן הייתם מגיעים?

כבר שישה חודשים אני חוגגת את התשוקה הגדולה שלי,

יצאתי לפנסיה לאחר 35 שנות עבודה השתחררתי ממסגרת עבודתי ויוצאתי לדרך חדשה, יוצאתי לפנסיה מוקדמת. נשמתי עמוק אני חייה חלום שהתגשם,

לוקחת בעלות מלאה על השינוי הזה בחיי ולניתובו למימוש החלומות שלי. במשך שנים רקמתי את החלום הזה, והנה הגעתי אל הרגע הנכסף, במשך שנים הרגשתי כמי שעומדת על קצה הכניסה לגשר שסופו נראה לי כחלום בדמיוני , כמשהו שאינו ידוע.

שאינו בטוח, שאין לי שליטה עליו או על התוצאה של התשוקה שלי

אז המתנתי בתקווה שזה יקרה יום אחד בלי שאצטרך להתמודד עם הפחד,,,,ואכן זה מה שקרה לבסוף.

הרבה דברים קרו במהלך השנים הללו, צעדתי על גשרים שונים בנתיבי חיי מפסלת ומעצבת את האני שלי מחדש, בונה את פנימיותי עד שבשלתי אל תוך התהליך שאליו אני צועדת היום בשלמות מלאה.

זה הגיע בתזמון משונה ברגע פתאומי אחד שבו קראו לי והודיעו לי ....את יוצאת לפנסיה עכשיו,

זה קרה בדיוק שעתיים לפני שאמא שלי נפטרה ויצאה אף היא לדרך חדשה כשאני יודעת שזה משהו שעומד לקרות בכל רגע.

אמרתי.....בסדר אבל רגע תנו לי זמן להפרד מאמא שלי קודם,

אבל התשובה שקבלתי הייתה....עכשיו או שאת מפספסת,

לא היה לי זמן להתלבטות , המחשבה על אמא שלי מלאה אותי,

נזכרתי בכל הסימנים והניסים שקרו לנו בחודשים האחרונים שחזקו בתוכי את האמונה שכאשר משחררים שליטה כל מה שזקוקים לו באמת מגיע בסנכרון מושלם ובתזמון מדויק 0אבל זה כבר סיפור לפוסט אחר)

אז אמרתי טוב........אבל בואו נעשה את זה מהר כי אני חייבת לנסוע לאמא שלי, שתחושת הבטן שלי הייתה שאלו שעותיה האחרונות ...ולא טעיתי.

וכך תוך שעתיים השתנו חיי מקצה לקצה נפרדתי מאמא שלי בכאב עצום, ונפרדתי מהעבודה שלי בשמחה גדולה

תחושות מורכבות ועזות לשני הכוונים,

איך מכילים את זה?

למה נותנים תשומת לב?

לא היה לי זמן לחשוב , שכן הייתי עסוקה כולי בפטירתה של אמי אבל יחד עם זאת חלק קטן בתוכי היה במקום אחר ידעתי שאני צועדת בשמחה אל תוך שינוי עצום בחיים ועליתי על הגשר שלי בשמחה אל עבר השינוי המיוחל.

זה לא פשוט לעשות שינוי עצום כל כך גם אם זה משהו שהשתוקקתי אליו שנים רבות,

אני מאמנת ומנחה כבר 17 שנים במקביל לעבודה סדורה,

למעשה עבדתי בשתי משרות לחלוטין כשהתשוקה הפנימית שלי הייתה להקדיש את חיי למה שאהבתי לעשות הכי הרבה - לתת לאנשים ערך בחייהם ולעזור להם לעשות שינויים פנימים וחיצונים בחייהם.

חגגתי את העבודה הזו ופנטזתי לעסוק רק בה במשך יותר מעשור.

אבל מה לעשות לא היה לי האומץ לקום ולעזוב מקור פרנסה בטוחה ויציבה,

לעזוב חברים ועובדים שאהבתי מאד

ובכלל להיות עצמאית ווהו נראה לי קסום ומפחיד בו זמנית

אז כן ....אני עמדתי בכניסה לגשר חיי והמתנתי שנים רבות לרגע שבו יקרה הנס.

והוא אכן קרה לבסוף בתזמון משונה מאד... הרגשתי ממש שאמא שלי נתנה לי מתנת פרידה ברגע לכתה.

ואני בהודיה גדולה מאד מאז...

ומכאן אני שואלת אתכם.....אם הייתם יכולים ללכת בדרככם לאן הייתם מגיעים? אין זה חשוב כלל באיזה תחום מדובר, בזוגיות, במערכות יחסים, בעבודה, בלמידה חדשה, והתפתחות

העיקר הוא הרצון לשינוי.

אז כן קחו נשימה עמוקה והתמסרו לרגע לשאלה ... דמינו שאתם צועדים על גשר שהקצה שלו נמצא בתוך ערפל, אין אתם יודעים לאן הוא מגיע ומה נמצא בקצה שלו, זהו הבלתי נודע. האם תמשיכו לצעוד? אתם יודעים שאין דרך אחרת זהו הנתיב היחיד בדרככם המציע לכם שינוי, שבירת השגרה לחיים חדשים. אתם מרגישים את הדחף בתוככם , יש לכם אנרגיה רבה כשאתם רואים את התמונה בדמיונכם אתם אפילו לא יודעים למה ומדוע זה קורה, אבל אתם לא יכולים להרפות מהתשוקה, אתם רק מבינים שהגשר הזה מגשר בין הישן לחדש, בין חייך בעבר לבין חייך בעתיד. האם תזנח את הישן?.......הנח לשאלה להדהד במוחך יכול להיות שתרגיש שאינך מבין לאן אתה צועד אבל יש בך דחף פנימי המאיר בתוכך, ואתה יודע שהוא יאיר את הדרך עבורך בתוך הערפל אתה יודע שלא תצעד לבד היקום/ האור איתך האם תעיז לעלות על הגשר ותצעד בכל זאת?

מה אתה אומר? האם כעת זה הזמן הנכון עבורך לשינוי? האם עליך עדיין להבשיל לתוכו? האם זה הזמן להתחיל להכן את זרע השינוי לשתילה?

האם תספר לי מהו חלומך? למה היית משתוקק אם לא הייתה לך שום מגבלה?

כן זה לא פשוט אני יודעת, הייתי שם שנים רבות,

בהמתנה

ואני מספרת לך היום שאין כמו תענוג ההגשמה.

אסור לך לוותר על החלומות שלך, חלומות נועדו להגשמה,

אסור לך לתת לאף אחד להקטין אותם , כי מי שמקטין לך אותם מדבר על הפחדים שלו ולא על חייך.

אין מחיר ליכולת ללכת עם האמת שלך,

לבסוף הגמול משתלם.

שבוע טוב אהובים שאו ברכה של אהבה ושלווה אינסופית. אורנה שיר.


join us

 for the 

PARTY

Recipe Exchange @ 9pm!

הצטרף כבר היום לסדנת ההרגלים הבאה
Tag Cloud
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page