top of page

ההרגל שלנו לנהוג ולהגיב כפי שאנו נוהגים קשור בקשר הדוק וישיר למה שאנו מאמינים על עצמנו


התעוררתי להתבוננות בחיי כשמלאו לי 31 שנים בערך,

זה היה לאחר לידת בני השלישי, ילדה בישנית עד כלות, בעלת לב גועש ופה סגור, שחווה סערה מאד גדלה בחיים בגלל העבודה,

כן העבודה שלי.....

ושם הגיע השינוי ממקום של כאב ומצוקה נולדתי אל תוך חיים חדשים לגמרי במסע שכולו

למידות ואתגרים.

מסע משנה חיים

שתכליתו הייתה ההבנה הגדולה שההרגל שלנו לנהוג ולהגיב כפי שאנו נוהגים קשור בקשר הדוק וישיר למה שאנו מאמינים על עצמנו... להכיר את ההרגלים שלנו (האוטומט) ולשנות אמונות משמעו לשנות זהות, לכן זה כל כך קשה לשנות אמונות.

אנו כל כך רגילים לראות את עצמנו ואת העולם באופן שאנו רואים, וזה נראה לנו כמשהו מקובע שאינו ניתן לשליטה או לשינוי. אחרת ברור מאליו שהיינו מחפשים ללא הרף סיבות לשנות את חיינו ולא להישען על מערך ההרגלים המגדיר אותנו שוב ושוב על פי העבר שלנו.

בקיצור כדי לשנות משהו כל כך עמוק וחזק (שאנו קוראים לו האני שלנו..) אנו צריכים סיבה שתוציא אותנו בכוח מאותו הרגל חשיבתי, לדרך חדשה, לאפשרות חדשה , היקום מספק לנו לעתים את הזעזוע הנל עי סיטואציות לא נעימות.... אני התעוררתי מתוך מקום של זעזוע והתחלתי מסע של חיפוש,

האם היה זה הזעזוע היחיד בחיי?

ממש לא .......לצערי....

אך מדוע צריך להתעורר עי זעזוע כדי לקרוע את המסכה המסווה שהתרגלנו לראות בה את האני שלנו? הרי אפשר לבחור בשינוי מתוך רצון בשינוי. זו הייתה תובנה גדולה שנבעה מתוך מסע זה

כך , למדתי על בשרי והבנתי ש...

הרגלים ואמונות הם לא גזרת גורל, הם בחירה הנעשית באופן לא מודע בכל יום מחדש, בכל רגע מחדש,

את מסע חיי מנפתי אל כל מי שהיה סביבי והיה מוכן לעבור תהליך משלו יחד איתי ולמסע הזה אני מזמינה אותך בבלוג הזה,

,

אני יכולה לספר לך שהיום עיקר העבודה שלי בסדנאות שאני מנחה או בתהליכי העבודה הפרטניים הוא לדייק את המקום הזה, ללמד מהי האופציה הניתנת לכל אחד לבחירה מתחת למסווה ההרגלים. בדיוק כדי שכל אחד שבוחר יוכל לשנות ולהשתנות.

למה לחכות ולא לשנות מבחירה? למה למחזר שוב את העבר פעם אחר פעם.

בודהה אמר: " עבודתך היא לגלות את עולמך ואז בכל לבך לתת לו את עצמך"

אני מזמינה אותך להצטרף אלי למסע הזה , למסע חיים שכולו בנתיב של אור.

היו ברוכים בשלווה ואהבה אינסופית אורנה שיר

join us

 for the 

PARTY

Recipe Exchange @ 9pm!

הצטרף כבר היום לסדנת ההרגלים הבאה
Tag Cloud
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page